God of War İçin AMD FSR 2.0 Güncellemesi Geldi

God of War, aldığı son güncelleme ile AMD FSR 2.0 özelliğini sunmaya başladı. Oyunun bu özelliği sunan üçüncü oyun olduğunu da not olarak düşelim. AMD tarafından FidelityFX Harika Çözünürlük (FSR) teknolojisinin yeni jenerasyon sürümü Mayıs ayında piyasaya sürüldü. FSR 2.0 olarak isimlendirilen yeni ve geliştirilmiş sürüm, özgün sürüme nazaran daha âlâ kare suratları ve büyük manzara kalitesi gelişmeleri sunabiliyor.

God of War v1.0.12 sürüm notlarında yalnızca iki öğe listelenmiş durumda:

Yeni özellikler: FidelityFX Muhteşem Çözünürlük 2.0 uygulandı ve artık ekran ayarları menüsünde bir çözünürlük ölçeklendirme seçeneği olarak mevcut

Düzeltmeler: Hedefle/Engelle ortasında geçiş yap erişilebilirlik özellikleri artık tutarsız davranışlara sahip olmayacak.

Santa Monica Studio, oyuncuların FSR 2.0 ile ne çeşit performans ve imaj kalitesi iyileştirmeleri görecekleri konusunda ise detaya girmiyor. FSR 2.0’ın daha evvel God of War ayarlarında göründüğünü fakat bunun geliştirici tarafından yapılan bir yazım yanlışı olduğunu ve şimdiye kadar sadece 1.0 uygulamasının mevcut olduğunu da hatırlatalım.

Author: admin